Częste promocje w salonach fryzjerskich- Epillo
28 Lis 2018

Częste promocje w salonach fryzjerskich- Epillo

Post by Redaktor

Do tej pory pod marką Epillo działały wyłącznie gabinety kosmetyczne. W tym miesiącu powstanie pierwszy salon fryzjerski.

Na początku działalności firma Epillo była wyłącznie dostawcą sprzętu laserowego do fotoepilacji, czyli laserowego usuwania owłosienia. Od października 2011 roku rozwija sieć salonów kosmetycznych, zarówno własnych, jak i franczyzowych.

Salon fryzjerski

Salon fryzjerski

– Zrozumieliśmy, że duży może więcej – wyjaśnia Maciej Antkowiak, właściciel Epillo. – Prywatny salon kosmetyczny płaci za sprzęt i kosmetyki nie tylko producentowi, lecz także kilku pośrednikom. Sprowadzając sprzęt bezpośrednio od producenta, możemy zaoferować specjalne ceny dla naszych franczyzobiorców. Rozbudowa sieci pozwoli nam wynegocjować jeszcze lepsze warunki, co przekłada się na obniżkę cen zabiegów dla klientów korzystających z naszych usług.

Obecnie pod marką Epillo działają dwa salony własne, w Koninie i we Wrześni. Już wkrótce pierwszych klientów przyjmie nowy salon własny w Kole oraz pierwszy punkt franczyzowy we Włocławku. Już za kilka dni rozpocznie działalność firmowy salon fryzjerski.

– Na początku skupialiśmy się wyłącznie na zabiegach laserowych, ale poszerzyliśmy zakres usług o zabiegi

na twarz i ciało – mówi Maciej Antkowiak. – Nasze salony mieszczą się głównie w miejscowościach liczących mniej niż 100 tys. mieszkańców, dlatego konkurencja jest bardzo mała w porównaniu do Warszawy, Wrocławia czy Poznania.

Na założenie salonu franczyzowego Epillo niezbędny jest kapitał w kwocie minimum 40 tys. zł i lokal o powierzchni minimum 25 m2 Centrala organizuje kompleksowe szkolenia z wykonywanych zabiegów i obsługi sprzętu.

Franczyzobiorca Epillo nie musi mieć doświadczenia w branży kosmetycznej. Dawca licencji wymaga jednak od biorcy zaangażowania w prowadzenie salonu przynajmniej w pierwszym okresie działalności.

Firma nie pobiera bieżącej opłaty franczyzowej, franczyzobiorca musi jednak co miesiąc odprowadzać do centrali 100 zł brutto za obsługę portalu internetowego, systemu sprzedaży oraz marketingu sieciowego (pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach).

Tags: ,

0 Comments

Leave a Comment